3apik pisze:jerzu pisze:Latanie będzie bezpieczne wtedy, kiedy ludzie mający o nim nikłe pojęcie przestaną uczyć innych.
Ostre słowa jak na siedmiolatkę
Nie kumam. Możesz doprecyzować?
jerzu
Moderatorzy: jasiu, szymon.strus
3apik pisze:jerzu pisze:Latanie będzie bezpieczne wtedy, kiedy ludzie mający o nim nikłe pojęcie przestaną uczyć innych.
Ostre słowa jak na siedmiolatkę
jerzu pisze:
Nie kumam. Możesz doprecyzować?
jerzu
3apik pisze:jerzu pisze:
Nie kumam. Możesz doprecyzować?
jerzu
A taka moja mała prowokacja z nutką metafory![]()
Generalnie chodzi mi o to że rzucasz "oskarżenia" w tłum. Napisz może o kogo Ci konkretnie chodzi.
jerzu pisze:Konkretnie chodzi mi o ludzi, którzy mogą sobie zrobić krzywdę. Paralotniarstwo to sport, w którym informacja jest bardzo ważna - kształtuje przebieg wydarzeń i tym samym bezpieczeństwo pilota. Jak ktoś sieje dezinformację, to tym samym naraża na niebezpieczeństwo drugą osobę. 2 + 2 jest 4, a nie 5 czy ciul wie ile.
jerzu pisze:Co do Twojej metafory, to dalej nie kumam.
jerzu pisze: Jeśli chodzi o moją wypowiedź, to chyba nie muszę się tłumaczyć z tego, że kogoś oskarżyłem, bo nikogo nie oskarżam. Mówię o zjawisku. Zresztą ty sam chyba nie twierdzisz, że kogoś oskarżam - sądzę po "".
jerzu pisze:Zapraszam Cię gorąco do dyskusji o lataniu i o zjawiskach z nim związanych.
jerzu pisze:W personalia nie wchodzę. Zza klawiatury każdy jest mądry. Z kim mam przyjemność?
13vajper pisze:każdy sam może w domu narysować powierzchnię na kartce i przeanalizować ruch strug powietrza na powierzchni tym samym namacalnie zobaczyć jak powstaje siła nośna potrzebna do lotu , pewnie i obliczyć wypadkową sił składowych nośnych, i dojść do wniosku dlaczego tak się dzieje .
13vajper pisze:Wiara jest kwestią jakiejś ideologi, itelektu- wiedza natomiast jest kwestią nauki i wykształcenia
, takt i merytoryczne podchodzenie do dyskusji jest kwestią wychowania/ dla jednych wzory matematyczne
są tylko robaczkami
/, dla innych służą do obliczeń i sprawdzenia jak to wygląda z punktu matematyki / są też tacy którzy wszystkie zjawiska przetwarzają na wykładnik cyfrowy / , co nie zawsze sprawdza się w praktyce.